E-mail trafiający do folderu SPAM do zmora każdego e-mail marketingowca, każdej kampanii e-mail marketingowej. Jest kilka sposobów na to, aby się przed tym bronić. więcej »
Aktualizacja wytycznych Google dla Webmasterów, opublikowana na przełomie stycznia/lutego 2016, określa zasady podnoszenia widoczności stron w wynikach wyszukiwania. więcej »
Analizowano 12 krajów. Polacy okazali się tym narodem, który najczęściej klika w banery. Twarde dowody znajdują się w raporcie Gemiusa pt.: "Most popular display ads - gemiusAdMonitor report, Q3 - Q4 2014".... więcej »
Infografiki powoli staja się coraz bardziej popularnym narzędziem reklamowym, marketingowym. Dlaczego warto zwrócić na nie uwagę, planując kampanię reklamową? więcej »
W październiku 2014 r. Google przeprowadziło kolejna aktualizacje algorytmu, w oparciu o który działa mechanizm wyszukiwarki. Obecnie "panuje" Pingwin 3.0... więcej »
Jak przygotować artykuł, aby pojawiał się w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek, jak np. Google. Jakie informacje przekazywać agencjom, aby kampania reklamowa online była skuteczna? więcej »
Według analityków z największych domów mediowych, rynek reklamy w 2013 roku może się skurczyć nawet o 10%. Przypuszczalnie najwięcej straci prasa. Rynek reklamy online jako jedyny może wzrosnąć. więcej »
Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy online w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogiczn... więcej »
Według analiz Gemiusa internet jest przyszłością rynku reklamowego. Co więcej, w 2012 roku reklama związana z treściami wideo wyjątkowo szybko się rozwija na tle innych form. więcej »