Marketing w internecie

Nieuchronne zagrożenie dla prasy europejskiej
28.09.2021
Planowane rozporządzenie o rynkach cyfrowych (DMA) grozi stworzeniem monopolu informacyjnego dla platform – strażników dostępu. więcej »
Maile w folderze SPAM - jak tego uniknąć
25.02.2016
E-mail trafiający do folderu SPAM do zmora każdego e-mail marketingowca, każdej kampanii e-mail marketingowej. Jest kilka sposobów na to, aby się przed tym bronić. więcej »
Jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania - aktualne wytyczne od Google
22.02.2016
Aktualizacja wytycznych Google dla Webmasterów, opublikowana na przełomie stycznia/lutego 2016, określa zasady podnoszenia widoczności stron w wynikach wyszukiwania. więcej »
Content Marketing - droga do sukcesu
03.11.2015
Komunikacja jest podstawą budowania pozycji marki wśród jej klientów. Content marketing jest podstawą budowania skutecznej komunikacji. więcej »
Klikalność banerów reklamowych. Polacy zapewniają najwyższy CTR
16.06.2015
Analizowano 12 krajów. Polacy okazali się tym narodem, który najczęściej klika w banery. Twarde dowody znajdują się w raporcie Gemiusa pt.: "Most popular display ads - gemiusAdMonitor report, Q3 - Q4 2014".... więcej »
Infografika - sposób na dotarcie do klienta
17.12.2014
Infografiki powoli staja się coraz bardziej popularnym narzędziem reklamowym, marketingowym. Dlaczego warto zwrócić na nie uwagę, planując kampanię reklamową? więcej »
Pingwin 3.0, czyli kolejna aktualizacja algorytmu Google
16.12.2014
W październiku 2014 r. Google przeprowadziło kolejna aktualizacje algorytmu, w oparciu o który działa mechanizm wyszukiwarki. Obecnie "panuje" Pingwin 3.0... więcej »
Artykul sponsorowany widoczny w wyszukiwarce
30.10.2014
Jak przygotować artykuł, aby pojawiał się w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek, jak np. Google. Jakie informacje przekazywać agencjom, aby kampania reklamowa online była skuteczna? więcej »
Tylko reklama online zyska w 2013 roku
11.01.2013
Według analityków z największych domów mediowych, rynek reklamy w 2013 roku może się skurczyć nawet o 10%. Przypuszczalnie najwięcej straci prasa. Rynek reklamy online jako jedyny może wzrosnąć. więcej »
Wydatki na reklamę online stale rosną.
Wyniki raportu IAB Polska / PwC AdEx 2012’Q3
10.01.2013
Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy online w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogiczn... więcej »
Reklama online rośnie w siłę
29.11.2012
Według analiz Gemiusa internet jest przyszłością rynku reklamowego. Co więcej, w 2012 roku reklama związana z treściami wideo wyjątkowo szybko się rozwija na tle innych form. więcej »
Strona: 1 z 3