Pingwin 3.0, czyli kolejna aktualizacja algorytmu Google
16.12.2014

W październiku 2014 r. Google przeprowadziło kolejna aktualizacje algorytmu, w oparciu o który działa mechanizm wyszukiwarki. Obecnie "panuje" Pingwin 3.0...

Nieoceniony Matt Cuts niestety tym razem nie objaśnił światu, jak na wyniki wyszukiwania wpłynie najnowsza aktualizacja algorytmu. Wnioski wyciągać można w zasadzie wyłącznie na podstawie obserwacji pozycjonerów czy osób zajmujących się marketingiem online.

A jakie są te wnioski? Na zmianach zyskały te strony www, które stawiają na jakość, czyli:

  • inwestują w unikalne, merytoryczne treści. Merytoryczne, tzn. odpowiadające tematyce konkretnego portalu - TAK JAK MY.
  • treści znajdujące się na stronach są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek - TAK JAK MY.
  • prowadzą do nich linki z różnorodnych serwisów, w tym z serwisów społecznościowych, forów internetowych itp. - TAK JAK MY.

Kto stracił? Najogólniej - wszyscy inni :)