Reklama typu pull to taka forma reklamy, która z założenia ma zachęcać internautę do celowego kliknięcia w nią, poznania przekazu reklamowego. więcej »
Tak jak i inne formaty reklamowe, reklamy wideo można podzielić na formaty "push" i "pull". Są także i niestandardowe formaty reklam wideo. Przejdźmy jednak do szczegółów. więcej »
Real Time Bidding (RTB) to nowa technologia na rynku i Polskim, i światowym. Pierwsze aukcje w technologii RTB przeprowadzone były w USA pod koniec 2009, a w Europie w 2010 roku. więcej »
Pomimo cięć w budżetach reklamowych, reklama internetowa w pierwszym kwartale 2012 roku odnotowała wzrost. I to wzrost 9%, w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Wydatki na reklamę online wynio... więcej »
O skuteczności reklam online można mówić tylko w kontekście celów, jakie kampania ma osiągnąć. Są reklamy, które świetnie sprawdzają się tylko w kampaniach wizerunkowych. Są takie, które doskonale realizują ... więcej »
Ocena skuteczności kampanii reklamowej online musi uwzględniać dane ze statystyk strony, na którą reklama kieruje Internautów (ang. landing page). Najpopularniejszym systemem statystycznym w internecie jest ... więcej »
Jakich wskaźników używać, aby najlepiej ocenić skuteczność reklamy online? Za najbardziej wiarygodne uznaje się wskaźnik konwersji (CR) oraz zasięg. więcej »
W marketingu online wykorzystuje się wiele różnych wskaźników do pomiaru skuteczności reklam online. Czy jednak łatwo zmierzyć efektywność działań prowadzonych w internecie? więcej »