Marketing w internecie

Nieuchronne zagrożenie dla prasy europejskiej
28.09.2021
Planowane rozporządzenie o rynkach cyfrowych (DMA) grozi stworzeniem monopolu informacyjnego dla platform – strażników dostępu. więcej »
Formaty reklam wideo. Reklama typu pull
29.11.2012
Reklama typu pull to taka forma reklamy, która z założenia ma zachęcać internautę do celowego kliknięcia w nią, poznania przekazu reklamowego. więcej »
Formaty reklam wideo. Reklama typu push
24.07.2012
Tak jak i inne formaty reklamowe, reklamy wideo można podzielić na formaty "push" i "pull". Są także i niestandardowe formaty reklam wideo. Przejdźmy jednak do szczegółów. więcej »
Real Time Bidding. Co to takiego?
23.07.2012
Real Time Bidding (RTB) to nowa technologia na rynku i Polskim, i światowym. Pierwsze aukcje w technologii RTB przeprowadzone były w USA pod koniec 2009, a w Europie w 2010 roku. więcej »
Reklama wideo w Raporcie Strategicznym IAB Polska INTERNET 2011
20.07.2012
Raport Strategiczny IAB Polska INTERNET 2011 potwierdza rosnący udział reklamy wideo w segmencie reklam online. więcej »
Raport IAB AdEx za pierwszy kwartał 2012 roku
19.07.2012
Pomimo cięć w budżetach reklamowych, reklama internetowa w pierwszym kwartale 2012 roku odnotowała wzrost. I to wzrost 9%, w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Wydatki na reklamę online wynio... więcej »
Najbardziej skuteczne formaty reklamy
17.07.2012
O skuteczności reklam online można mówić tylko w kontekście celów, jakie kampania ma osiągnąć. Są reklamy, które świetnie sprawdzają się tylko w kampaniach wizerunkowych. Są takie, które doskonale realizują ... więcej »
Jak mierzyć skuteczność reklamy? Google Analytics
09.07.2012
Ocena skuteczności kampanii reklamowej online musi uwzględniać dane ze statystyk strony, na którą reklama kieruje Internautów (ang. landing page). Najpopularniejszym systemem statystycznym w internecie jest ... więcej »
Jak mierzyć skuteczność reklamy? Wskaźnik konwersji i zasięg
25.06.2012
Jakich wskaźników używać, aby najlepiej ocenić skuteczność reklamy online? Za najbardziej wiarygodne uznaje się wskaźnik konwersji (CR) oraz zasięg. więcej »
Jak mierzyć skuteczność reklamy? CTR i Dwell Rate
18.06.2012
W marketingu online wykorzystuje się wiele różnych wskaźników do pomiaru skuteczności reklam online. Czy jednak łatwo zmierzyć efektywność działań prowadzonych w internecie? więcej »
Reklama online wg raportu IAB AdEx 2011’Full-Year
14.06.2012
Raport IAB AdEx 2011’Full-Year jak zwykle przynosi wiele ciekawych informacji na temat rynku reklamy online. więcej »
Strona: 2 z 3